úterý 7. října 2014

Kapitola -1-


If you can imagine it you can achieve it. 
 If you can dream it you can become it. Probudila jsem se do krásného slunečného rána u mé skvělé rodinky v UK. Ano, skutečně v UK jsou také slunečné dny. Již nějakou dobu jsem přemýšlela, co budu dělat dál. Přeci jenom jsem tady již šest měsíců a nějakou změnu by můj život už zasloužil. Odjet domů? Najít si tady práci? Nebo zůstat ještě nějakou dobu u rodinky? A najednou se to všechno přes noc vyřešilo za mě. POJEDU JAKO AU-PAIR DO USA. Nejdřív to znělo úplně bláznivě. Sama do cizího státu. Bez přátel, bez rodiny, znovu začínat od začátku. Proč ne? Vždyť jsem to jednou už zvládla. Takže hurá oslovit agenturu. Zařídit si všechny potřebné dokumenty. Což je docela náročné a hurá za dobrodružstvím.      

Žádné komentáře:

Okomentovat