pondělí 1. srpna 2016

Kapitola -40- NYC & DC

Setkání v červenci

Před pěti měsíci jsme se rozloučily s Malwinou v Texasu a slíbily si jak se určitě navštívíme a zůstaneme v kontaktu. Ale znáte to.. Sliby chyby. Takže mě opravdu mile překvapilo když Malwina před měsícem napsala, že by ráda se mnou s jednou naší společnou kamarádkou oslavila její narozeniny v NYC a v DC. V sobotu ráno kolem desáté jsem sedla v DC do autobusu a dala se na strastiplnou cestu do NYC. Představa čtyř a půl hodiny strávených v autobuse nic moc. Ale musím říct, že se to dalo přežít a rozhodně tady mají trochu jinačí autobusy než v Čechách. Do našeho hotelu jsem dorazila kolem třetí odpoledne. Dneska jsme vyrazily do víru velkoměsta a musely jsme navštívit nějaká ta muzea. Nejdřív jsme se prošly po HighLine, což je park, který je postavený na bývalé trati v samém centru Manhattanu. Procházka to byla neuvěřitelně krásná. 

HighLine
HighLine

HighLine

HighLine

HighLine



Na konci HighLine je Whitney Museum of American Art. Velice zajímavé, ale některá díla byla až děsivá. Muzeum má asi šest pater a v každém patře vyhlídku na město. 

Whitney Museum of American Art



























Po procházce a muzeu jsme se vrátili do hotelu a připravily se na náš noční tah centrem. Naše kamarádka je promotérka v NYC. Takže jsme zaplatily 25 dolarů za hodinovou jízdu v limuzíně po Manhattanu, kde jsme mohly vypít tolik alkoholu, kolik jsme chtěly. Po hodině nás limuzína odvezla do klubu, který byl neuvěřitelně narvaný.






















V neděli ráno jsme se úplně necítily svěží a plny energie takže jsme pojaly den velmi uvolněně. Prošly jsme se po Central Parku, metrem jsme dojely k Soše Svobody, od Sochy Svobody jsme se prošly přes Wall St k pomníku 9/11. A od 9/11 jsme jely na Central Grand Terminal, který moje maminka nazvala vlakáč. No proč ne. V šest večer nám jel autobus do DC. V pondělí ráno jsem poslala děti do kempu a já s Malwinou jsme jely do DC. 







Chtěla jsem jí toho ukázat co nejvíce, ale bylo neuvěřitelně horko a vlhko. Opravdu to byl skvělý nápad postavit hlavní město na bažině. V úterý jsme se jenom válely u bazénu nejlepší nápad. :-)

Musím říct, že jsme si čtyři dny opravdu užily.

Žádné komentáře:

Okomentovat