pondělí 12. ledna 2015

Kapitola -10-

Final match


Kde, začít. Asi tím, že jsem tak neuvěřitelně šťastná. Čtvrtek (8.1) vůbec pro mě nezačal nejlépe. Vstala jsem se zvláštním pocitem, že se něco děje nebo že budu nemocná. Ráno šel podle plánu. Obléknout kluky, doprovodit je do školy. Dopoledne zajít zařídit pár maličkostí do města a v jednu vyzvednout moje zlatíčko malé ke školky. Celé dopoledne jsem kontrolovala e-mail zda mi napsala rodina z Texasu. Již včera mi uvolnili profil, abych si mohla také psát s jinou rodinou, když oni si také píšou s jinou holkou. Ale HM mě ubezpečila, že ve čtvrtek udělají již rozhodnutí. Ve středu se mi na profil přihlásila rodina č. 22 z NY. Rodina se mi nelíbila a já věřila, že pojedu do Texasu. Odpoledne asi ve dvě hodiny mi přišel opravdu hezký mail, že si vybrali holku z Německa, protože ta může kluky učit německy. Copak nikdo nechce, abych já učila jejich děti krásnou češtinu. Nechápu. Tuhle „ztrátu“ jsem obrečela. Uložila jsem svého cvrčka, který mi utíral slzy na nap a otevřela jsem FB a vše chtěla napsat své kamarádce. V tom jsem uviděla inzerát na stránkách CC au-pair pro rok 2015, že single mum ze SF hledá pro svoje dvě děti au-pair. Paní byla moc fajn, vzájemně jsme si padly do noty, ale chtěla, abych změnila agenturu. To .jsem odmítla, protože jsem již jednou agenturu měnila a nehodlám to dělat znovu. Asi dvacet minut potom mi přišel e-mail, že mám na profilu novou rodinu. Dva malí kluci 2 a 6 let. Při představě, že budu celý dny doma s prckem, jsem vůbec neměla radost. Už v prvním e-mailu mi HM napsala, jak si myslí, že bychom byli strong match. A tím mě snad nejvíc naštvala, jak to vůbec může vědět když mě neviděla, neslyšela nic.. HM byla dost neodbytná a tak jsem na hovor kývla. Mluvily jsme spolu přes půl hodiny a hrozně jsme si sedly. Všechno máme hrozně podobný. Po třiceti minutách jsme si řekly, že to obě cítíme stejně a že tohle bude super match. Ještě ten večer jsme si s ní domluvila skype na neděli i s dětma. 


V neděli jsem měla plánovaný s dětmi. Dva kluci ve věku 2 a 6. Kluci se vůbec nestyděli, ukazovali mi všechny hračky, co dostali k Vánocům. Mají hrozně rádi dinosaury tak vím co jim aspoň přivést. S mamkou jsem mluvila asi půl hodinu, ukazovala mi celý dům, zvířata, povídali jsme si více o tom, co máme rádi a co nemáme rádi. Ptala se mě, jestli je nějaké jídlo, které nemám ráda. Zda jsem ochotná s nimi každý den večeřet. Říkala mi, že mají chatu v NY u moře, kam jezdí asi tak 5x do roka a já jsem moc vítaná připojit se k nim.  V pondělí ráno jsem netrpělivě několikrát zkontrolovala e-mail, ale nic. Bylo ještě brzo, aby kancelář v Bostonu fungovala. Vlastně v USA byla noc ještě. Ve čtyři hodiny mého londýnského času mi někdo volal z USA. Slečna z CC mi volala, zda chci být au-pair v mojí milované rodině. Jasně, že chci. Že váháš  :-) No to jsem jí fakt neřekla :D.  Takže mi řekla, co bude následovat a že mě bude určitě někdo kontaktovat z mého home office. Hned jsem koukla na svůj profil na CC a všechno je jak má být. Můj rok v USA začne 9. 3. 2015







Žádné komentáře:

Okomentovat