středa 4. března 2015

Kapitola -14-

150 hodin, poslední víkend


Příští týden již budu v NY. Vstříc novému dobrodružství. Rok v USA. Neuvěřitelně moc se těším. Až budu stát na Times Square, až poprvé obejmu moje malé kluky nebo až sednu do auta a budu řídit v cizím státu. Zbývá mi zařídit pár věci, vyzvednou občanku, udělat si mezinárodní řidičák. Ale vůbec se mi nechce nic vyřizovat, chodit po úřadech a tak. Proto mám pár věcí, které mi dělají radost, které ráda poslouchám, nosím, či jen tak listuji. 






Pandora 
Dlouho jsem si přála mít náramek Pandora. Letos k Vánocům mi Ježíšek Pandora náramek konečně přinesl. Dostala jsem krásný náramek s přívěskem Family a srdce do rodičů a bratra. Z Anglie jsem si přivezla Big Ben a přívěsek s dvěma medvídkama se zlatým srdíčkem. Když jsem se o ty dva moje malé uličníky starala. Tento náramek pro mě má neuvěřitelné kouzlo. Je nádherný, nosím ho jak k džínám, tak i k šatům když jdu třeba na ples. 



Deaf Messanger & Kalendář 
Jsem naprostý nadšenec všech možných diářů, bloků, kalendářů, To Do sešitů a všech možných štítků, lepítek a dalších věcí. Paperchase byl můj nejoblíbenější obchod v UK. Škoda, že není v čechách takovýto pořád obchod. V PaperChase jsem si koupila krásnou TicketWallet. K Vánocům jsem chtěla blok o DeafMessanger nic lepšího jsem si přát snad ani nemohla. Tento blok je prostě krásný a ještě bonus nikdo nebude mít stejný, jako máte vy. Je v něj všechno možné co se dá najít v Praze, účtenka z knihkupectví, pohlednice, stará fotka, pár stránek z ruské knihy, starý časopis. Deník je vyroben z Prahy. Made from Prague.



Michael Kors 
Dlouho jsem si přál kabelku Michael Kors. Vždy když jsem byla v Londýně na Oxford Street tak jsem okukovala výlohy a doufala, že jednou bude moje. Naprosto nečekaně jsem jí dostala jako leasing present když jsem odcházela z UK. Konečně mám svojí MK kabelku. Sice maličkou ale je opravdu krásná. Elegantní a nosím jí skoro všude. Skvěle se doplňuje s Pandorou. 


Atmo Music 
Ještě jsem se chtěla zmínit o mé nové úchylce. Tedy spíš takové staronové. Atmo jsem poslouchala už v UK ale ne tolik jako teď co jsem doma. Jejich nová písnička se mi totálně dostala po kůži a poslouchám jí denně tak dvěstěkrát. Jejich text: hlavní je milovat to pro co žiješ, dělat to srdcem, běžet si za tím jak Fores. Takže dělejte co mate rádi! Peace




XoXo Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat