úterý 31. března 2015

Kapitola -22-

O tom jak jsem oslavila narozeniny a zjistila, že i cesta může být cíl.

Dlouho opravdu dlouho jsem čekala na svoji vysněnou rodinu s dvěma holčičkami ze San Francisca. Nakonec jsem v Texasu a starám se o dva malé rošťáky, které bych nevyměnila za žádnou cenu. Pamatuji si, jak jsem šílela, když jsem odjížděla na Vánoce domů do Čech. V tu dobu už jsem chtěla mít svojí rodinu vybranou a dohodnutý termín odjezdu. Ale nějak se nedařilo. Poté jsem si stanovila do Nového roku. I o Silvestra jsem byla doma a mluvila s jednou rodinou po skypu. Také nic. O nějakých 14 dní a 8 rodin déle to přišlo.  Láska na první telefon. Jsem ráda, že jsem dala na své pocity a opět mě nezklamaly. Jsem ve skvělé rodině, cítím se tu jako doma. Čekání se vyplácí.




Dnes jsem oslavila své už 27 narozeniny. To je fakt děs. Po krásném dni stráveným s G (má spring break – dva týdny prázdnin) v Old Town Spring, jsme odjeli na výbornou večeři. Co bych taky mohla jiného chtít než na hamburger. V Jax, restaurace kde jsme byli, mají skvělé milkshaky. Neuvěřitelně přejedení jsme jeli domů, kde nás čekalo zpívání happy birhtday’s songu a čokoládový dort. Sfoukla jsem svíčky, ochutnali jsme dort a tím jsem si také myslela, že to celé končí. Ale překvapení pokračovala. Jen jednou asi pět minut jsem se bavila s Kate, že se mi strašně líbí náramky Pandora a že mám přívěsky, které pro mě hodně znamenají. Rodina mi koupila krásný přívěsek s Houstonem. Ani nevíte, jakou mám neuvěřitelnou radost, protože jsem našla jehlu v kupce sena. Našla jsem poklad v moři hrozných rodin.














































Poselství na závěr: Když něco chcete, jděte si zatím hlava nehlava. Ať vám kdokoliv říká cokoliv. Jsou to vaše sny, váš život. A ty sny se plní. Koukněte na mě.


 XoXo Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat