neděle 8. března 2015

Kapitola -15-

Poslední článek z Čech 

Dlouho jsem čekala, než nastala tahle chvíle. Poslední noc doma. Zítra už budu sedět v letadle směr nový život v USA. Konečně jsem finálně zabalila. Kufr má o kilo a půl víc tak uvidím, zda mě zítra vyrazí nebo mi to projde. 



















Dnes jsem ještě naposledy vyrazila do Prahy s bráchou. Brácha si jel nechat nové tetování a já jsem si obešla naposledy Staromák a dala si trdelník. Na můj oblíbený trdelník z Lhoty opravdu neměl. Pepova paní Trdelníková dělá bezkonkurenční s nuttelou nebo povidly. Po tetování jsme si zajeli ještě s kamarády na výbornou večeři a naposledy jsme se rozloučili. Teď už sedím doma v obýváku a koukáme s mamkou na můj oblíbený film Sedm a za čtyři hodiny vyrážíme směr letiště. Letadlo mi letí v 6:55. Jsme dohodnuté s Terkou, že se tam sejdeme kolem páté. Příští článek bude už z USA.


XoXo
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat