středa 11. března 2015

Kapitola -16-

První dva dny v USA

V pondělí ve čtyři hodiny jsem vyrazila s rodiči na letiště. V klidu jsem se odbavila, odevzdala svůj kufr, který vážil 23,6 kg. Rozloučila se s plačícími rodiči a vyrazila vstříc dobrodružství. Hned za celnicí, kde mi velmi přísná paní okoukla pas a prohlásila Neratovice, jsem šla na kontrolu na drogy. Naštěstí jsem tentokrát byla čistá jako lilie (Mami jenom vtip :D). Dále šlo vše jak po másle. V Bruselu jsme asi dvacet minut hledaly náš gate ale Arnie jako zkušená letištní pracovnice nás navedla tam kam jsme potřebovaly. Let z Bruselu do Newarku trval 8:10. Celou cestu jsem hrála Solitaire nebo koukala na filmy jako Dábel nosí Pradu, Marley a Já, P.S.: I love you.


 
Letadlová selfie 
Po několika hodinách letu jsme se dostaly na letiště. Kde všechno proběhlo naprosto normálně jako na jakémkoliv jiném letišti. Jediná neobvyklá otázka byla, jak dlouho zůstanete v USA. Dala jsem otisky a šla jsem.  Po chvilce čekání jsme si vyzvedly kufr (OK nečekaly bychom, kdybychom se orientovaly podle čísla letu a ne podle destinace – opravdu jsme nepřiletěly z Mombaje).

Na letišti nás vyzvedl greeter s cedulí Cultural Care a jelo se do tréninkové školy. Cesta trvala další dvě a půl hodiny a opět jsem celou cestu prospala. Večer jsme jen snědli pizzu a šli do postele. Je tu 94 au-pair z toho pouze 3 kluci. V úterý jsme vstali kolem 6 hodiny, dali sprchu, snídani a začal náš trénink. Jsme rozdělený do skupin po cca 25. Škola začíná v osm ráno a končí mezi 7-9 hodinou večer. Některé hodiny jsou extra nudné a některé docela zajímavé. Ale ještě jsem se nedozvěděla nic nového či zajímavého. Až na to, že vedle naší školy má chatu Michael Kors. Asi se budu muset vydat na procházku a pozdravit ho.  Udělala jsme fotky snídaně a oběda. Příští článek snad už budu zajímavější a plný fotek z NYC. 
Naše krásná škola, pokoj, speciální účebnice a útulný pokoj

Snídaně v letadle, snídaně ve škole a oběd
XoXo Petra





Žádné komentáře:

Okomentovat